Skryté za zrcadlem. Pátrání po extradimenzích - Lawrence M. Krauss

Vazba: Pevná s přebalem lesklá

Počet stran: 294

Počet
Poslední kus skladem

• Security policy (edit with Customer reassurance module) Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module) Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module) Return policy (edit with Customer reassurance module)

Světově uznávaná kapacita ve fyzice a kosmologii a jeden z nejlepších autorů populárně-vědeckých knih seznamuje ve své knize s dlouhou, vzrušující cestou k paralelním vesmírům, tajemným rozměrům a končinám, které se svůdně rozkládají za hranicemi našich představ o vesmíru. Vede čtenáře od Platonovy jeskyně k Území soumraku, od Einsteinova epochálního objevu relativity k teorii strun, od Letopisů Narnie C. S. Lewise k radikální kubistické transformaci reality. Naše fascinace extradimenzemi nezahrnuje jen abstraktní spekulace, dodatečné dimenze možná skrývají skutečný klíč k hlubokému porozumění univerzu. Lawrence M. Krauss je známý americký astrofyzik. Po studiu na MIT začal působit na Harvardově a Yaleově univerzitě, nyní je profesorem fyziky a astronomie a vedoucím oddělení fyziky na Case Western Reserve University. Je známým popularizátorem vědy a autorem proslulé knihy The Physics of Star Trek a řady dalších.

1 Položka