1818 položek celkem
Marketing podniku. Marketingové aktivity a tvorba marketingové strategie podniku - Jan Tomek
100 Kč

antik - stav dobrý nakladatel Aleko rok vydání 1991 vydání 1. vyd. místo Praha stran 115 poznámka tab. ISBN 80-85341-02-6

5415
Prodávejte draze, účtujte včas, plaťte v posledním možném termínu a buďte šťastni - Dick Levin
100 Kč

antik - stav dobrý nakladatel Pragma rok vydání 1999 jazyk česky místo Praha stran 248 rozměry 21 cm poznámka il. ISBN 80-7205-716-2 (brož.)

5414
Leasing. Moderní způsob financování investic - Vratislav Válek
100 Kč

antik - stav dobrý nakladatel Management Press rok vydání 1994 vydání 2., dopl. a přeprac. vyd. místo Praha stran 120 rozměry 21 cm poznámka tab. ISBN 80-85603-57-8 (brož.)

5413
Jak úspěšně vystupovat - Steve Mandel
100 Kč

antik - stav dobrý nakladatel Linde rok vydání 1993 jazyk česky místo Praha stran 78 rozměry 26 cm poznámka obr., tab., grafy

5411
Odysea. Od Pepsi k Apple - John Sculley
100 Kč

antik - stav dobrý nakladatel Management Press rok vydání 1994 vydání Vyd. 1. jazyk česky místo Praha stran 400 rozměry 21 cm poznámka il., portréty, faksim. ISBN 80-85603-51-9...

5410
Mistr motivace tajemství inspirujícího vedení - Mark Victor Hansen
100 Kč

antik - stav dobrý nakladatel Pragma rok vydání 2002 jazyk česky místo Praha stran 142 rozměry 21 cm ISBN 80-7205-865-7 (brož.)

5409
Chci nahoru úspěch vyžaduje systém, napřed zapomeňte na všechna pravidla - Edgar K. Geffroy
100 Kč

antik - stav dobrý nakladatel Management Press rok vydání 2001 vydání Vyd. 1. jazyk česky místo Praha stran 186 rozměry 21 cm ISBN 80-7261-057-0 (brož.)

5408
Aktivní sebeřízení jak získat kontrolu nad svým časem a prací - Anita Bischof
100 Kč

antik - stav dobrý nakladatel Grada rok vydání 2003 dotisk 2005 jazyk česky místo Praha stran 118 rozměry 21 cm poznámka il. ISBN 80-247-0647-4 (brož.)

5407
Vytváření efektivních týmů - John Eric Adair
100 Kč

antik - stav dobrý nakladatel Management Press rok vydání 1994 vydání 1. vyd jazyk česky místo Praha stran 199 rozměry 21 cm poznámka il. ISBN 80-85603-70-5 (brož.)

5406
Hodnotový management moderní koncepce řízení inovací
100 Kč

antik - stav dobrý nakladatel Management Press rok vydání 1992 vydání 1. vyd. místo Praha stran 102 rozměry 21 cm poznámka tab., schémata ISBN 80-85603-09-8 (Brož.)

5405
525 způsobů jak se stát lepším manažerem - Ron Coleman
100 Kč

antik - stav dobrý nakladatel Management Press rok vydání 1997 vydání Vyd. 4. jazyk česky místo Praha stran 156 rozměry 21 cm ISBN 80-85943-52-2 (brož.)

5404
Duplikování v marketingu 101 Jak dosáhnout úspěchu duplikováním - Burke Hedges
100 Kč

antik - stav dobrý nakladatel InterNET Services Corporation rok vydání 2001 stran 112

5403
Nahoru
Další produkty